Bazı gıdalar kan basıncını ve nabzı düşürerek metabolizmayı yavaşlatıp uyumamıza yardımcı olurken, bazı gıdalar ise metabolizma ve beyin aktivitesini arttırarak uyumamızı zorlaştırabiliyor. Bunun dışında yatak seçiminde yapılan tercihler kaliteli bir uyku seçeneğini ortadan kaldırıyor.

Metabolizmanın çalışması aldığımız gıdalara bağlı olduğu gibi, iyi uykunun da hem aldığımız gıdalar ile hem de yatak seçimimiz ile bağlantısı var. Gıdalarının uyuma sürecini kolaylaştırdığı ya da zorlaştırdığına dair görüşler mevcut.

İşin özünde iyi uyku, iyi gıda ve iyi bir yatak var.

Akşam öğünü ve yatak seçimine dikkat!

Tükettiğimiz gıdaların niteliği kadar tüketim miktarı da iyi uyku açısından önemli. Tıka basa yenilen bir yemekten sonraki dolu bir mide kadar, saatlarce yemekten uzaktan kalmış boş bir mide de uykuyu olumsuz etkileyebiliyor. Tabi yatağınızın kalitesi de bu konuda önem arz ediyor. Yemek ile uyku arasında uykuyu kolaylaştıracak bir sürenin olması ve yatak seçiminizde Bambi kalitesini seçmeniz oldukça önemli. Ayrıca rahat bir uyku için yağlı, ağır yiyeceklerden uzak bir yemek tercih etmeliyiz.

Uyku probleminiz var ise doktorunuzla, yatak probleminiz varsa Bambi Yetkili Satış Noktaları ile muhakkak görüşün.